Online met uw offline-event!

Fritz Media heeft de afgelopen jaren veel evenementen gefilmd, waaronder vakbeurzen, congressen en vakdagen. Vaak horen we van zowel deelnemers als bezoekers dat het een plek bij uitstek is om te ontmoeten, onderhouden en inspireren.

Waar voorheen de beurs, naast het koude bellen, de activiteit bij uitstek was om met de potentiële klant in aanraking te komen, zien we nu dat online advertising en AdWords ook een grote rol spelen. Is dat een bedreiging? Volgens ons niet. Het is juist de kunst om als bedrijf dit soort offline events ook online zichtbaar te maken.

Fritz Media ondersteunt zowel de evenementorganisator als de spreker of exposant met de schakel tussen het ‘offline’ evenement en online zichtbaarheid. Denkt u aan de eindeloze mogelijkheden van video tijdens uw evenement:

– Het vastleggen van sprekers, zodat niet alleen het ‘offline’ aanwezige publiek, maar uiteindelijk een groot gedeelte van de doelgroep online bereikt kan worden;
– Een impressie van uw evenement, om zowel een terugblik te bieden op uw (geslaagde) evenement als het interesseren van mogelijke exposanten en bezoekers voor een volgende editie;
– U toont op een vakbeurs een product, welke fysiek lastig te verplaatsen is: een video-opname maakt het ook mogelijk dit product online te demonstreren

Daarnaast zijn er uiteraard nog veel meer mogelijkheden om (live) video in te zetten op uw evenement. Naast het produceren, gelooft Fritz Media ook heilig in adviseren en ontzorgen, dus indien dit voor u interessant is: schroom niet contact op te nemen!

Enkele voorbeelden van recente events die door Fritz Media in beeld gebracht zijn:

StocExpo 2016 Antwerpen

Bakkersvak 2016 

Graficus Vakdag 2016